Hovězí burger s chutney z č. řepy a chorizem

02.12.2018

Ingredience 10 porcí:

  • Hovězí chuck roll
  • Klobása (chorizo / čabajka)
  • Červená řepa
  • Sůl
  • Pepř
  • Bílý vinný ocet
  • Cukr krupice
  • Špenát baby
  • Majonéza
  • Křen
  • Hořčice dijónská



  • 1,5kg
  • 300g
  • 1kg
  • 100g
  • 10g
  • 250ml
  • 125g
  • 125g
  • 500g
  • 100g
  • 50g

1

Prvně si připravíme chutney z červené řepy, které nám musí vychladnout. Upečenou oloupanou řepu nakrájíme na malé kostičky. V rendlíku si z cukru uděláme karamel, který zalijeme vinným octem. Přidáme červenou řepu a vše společně svaříme tak aby ze šťávy zbyl jen sirup. Dáme vychladnout. 

3

Smícháme majonézu, křen, dijonskou hořčici a vytvoříme si křenovou majonézu. Co se dochucení týče to je velmi relevantní podle ostrosti dijonské hořčice a křenu. Můžeme dochutit solí. 

2

Hovězí pomeleme na mlýnku společně s klobásou. Ochutíme solí a pepřem. Maso pořádně prohněteme, aby se nám poté při grilování nerozpadalo. Já osobně dávám vždy maso ještě uležet na chvíli do lednice.

4

Když máme takto připravené suroviny, můžeme se chystat na servírování. Na rozpálené pánvi nebo grilu si ugrilujeme maso na burger. Já mám nejraději medium, ale záleží na každém, co preferuje. Rozříznutou housku si taktéž ogrilujeme. A můžeme skládat. Prvně houska, křenová majonéza, chutney z červené řepy, baby špenát, maso, chutney a houska. Já jsem použil velké housky z globusu, takže nebylo třeba dělat či přidávat hranolky. Ale to již záleží čistě na vás.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky